marți, 31 decembrie 2013

Impartim Lumini



Am obosit sa numar
si sa numar irevocabil
particulele de praf care-mi intra in ochi.

Am tacut ca sa aud vorbele vantului.
si am inchis ochii sa vad soarele
care a apus in
crengi uscate de ploaie.

Asta e alta creatura incheiata de an.
O creatura care probabil
va ramane postata preventiv si clasic
"in lipsa de altceva".

Am obosit sa numar
in senin soarele
si sa aud cum scrasnetul
frunzelor
ma surzeste.
Am amutit dragilor
in gandul scurtcircuitului.

dar mai presus de tot...

am obosit
sa impart lumini

si sa observ razboiul care se poarta
undeva,
in niste pixeli verzi
care au naufragiat intr-o mare de albastru!

Ridica privirea spre cer
si infinge-ti unghiile in carnea palmii.
Simte putin din tine in tine
si dupa o lunga perioada de umbra
si toxicitate...

asculta cantecul corzilor
si lasa-le sa zboare
....


Am obosit sa impart lumini...
Ma repet?
Nu,
draga mea.

Viseaza!
Spera!
Si o data,
uitat in timp
la un moment suspendat
te vei uita inapoi
si vei observa
cum fiecare sclipire de dorinta
si fiecare tragere de foc
te-au ridicat,
si acum innoti cu lebede.


Semnat: YE *like I promised*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu