marți, 8 octombrie 2013

Fara cenzura si fara timiditate


Iti cant tie vant
si nori umpluti de ceata
Iti cant tie vant de a doua mea viata.

Am ridicat sticla spre orizont;
Am vazut credinta;
Am vazut speranta;
Am vazut iubire;
Si nu in ultimul timp, am vazut optimism.


Asta am vazut eu astazi oameni dragi
Si asta sper sa vedeti si voi.
Cum cantul,
Si vorba,
Si gandul;

Vibreaza electromagnetic prin fire de inalta tensiune.

Si nu in ultimul rand va doresc
O regasire in lumina.
O inima Uimitor De Mare.
Si va doresc sa nu uitati...

Nu uita, omule,
Cine a fost la inceput.
Si nu uita,omule,
Inspre ce sa te indrepti.

Caci doar El stie si va stii vreodata...
Calea cea buna.
Iar tu , omule,

Sa ai speranta
sa ai fericire in ochi
si pe El sa il ai in inima.

Fara astea, e un vid obscur in care ne pierdem usor si ne modelam inspre pamant striviti de furnici cu firimituri de paine in spate!
By Lullu XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu