marți, 2 iulie 2013

...Goes the clock....

Tick Tack,Goes the clock
Fiecare secunda
presarata pe societate

Fiecare minut
scurs in vene

Fiecare ora
desenata in chimicale

Sistemul imi explodeaza
intr-un metabolism reinnoit
si o stea cazatoare
formeaza un
un nou big bang

sa-l numim big bang de mana a 2-a
unde Steagul e unic
in rosu si galben

fara spargeri in refaceri
si fara refaceri in
in oase.


Sistemul imi explodeaza
de la umanitate pura
si prea buna

Steaua s-a ridicat intr-o meduza
cu tentacule infasurate
intr-un nou nascut

este noua era!

Big bang de mana a 2-a intr-o apocalipsa plina de chimicale
intr-un metabolism nou nascut
si intr-un steag unit
unit de umanitate.


Tick tack
goes the clock
the new shall begin
when the system is born in purity and good.



P.S. Ora e 2:02 si sufar de o plictiseala acuta si o somnolenta mortuara.Idealul "poeziei" nu e in ea, cauta-l in adancul meu.
Nici eu nu stiu ce voiam sa scriu si cu atat mai mult ce gandesc inecata in oboseala.



P.P.S. Gramatica nu e punctul forte precum nici virgulele, din `93 am o problema cu virgulele,nu stiu cand sa pun punct sau virgula si "singurul meu merit este ca recunosc asta". Dragilor, sa intelegem totul pana la limita haosului initial!


2:06

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu